Nieuwe Web Apps? Snap ik effe niet. Alles wat ie in de demo liet zien was een Web 2.0 getransformeerde versie van applicaties die al onder .Mac beschikbaar waren. iDisk met share mogelijkheden was er ook allang. Alleen dat Push syncing is dan nieuw en extra opslagruimte van 20GB (Nog steeds te weinig als ik webgallery wil gebruiken) Mjah, vind het nog steeds een magere upgrade voor ¤99,-quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In dat opzicht is er niets vernieuwd inderdaad, maar jij vroeg wat er met iWeb aan de hand was.
De nieuwe features van Mobile vs .Mac:
* Nieuwe Web Apps
* iDisk met share-mogelijkheden
* Meer opslagruimte
* Wireless push-syncing naar Macs, Pcs en iPhone
* Dubbele storage (20 GB ipv 10GB)
Uiteraard mag iedereen zelf beslissen of ie dat 100 euro per jaar waard vind, maar het is dus wel meer dan alleen een naamsverandering.
Ja, ik wel. Ik ga straks ook ff polsen bij de T-Mobile store id binnenstadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ben erg benieuwd naar de abbo-prijzen die bij een NL iPhone gaan horen, en of een simlockvrije versie ook een optie is enzo. Staat iedereen al op de T-Mobile nieuwsbrief?.
Ik ga er van uit dat dat vanzelf wel hier gepost gaat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ben erg benieuwd naar de abbo-prijzen die bij een NL iPhone gaan horen, en of een simlockvrije versie ook een optie is enzo. Staat iedereen al op de T-Mobile nieuwsbrief?.
ik heb het gevoel dat we rond de 45e gaan betalen, inc. data-abbo.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïnstrueerd zijn ze..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik ga straks ook ff polsen bij de T-Mobile store id binnenstad
Ja, wel over GPRS of WiFi dan...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
Is er gisteren nog iets geroepen over de functies die in firmware 2.0 zitten en de 'oude' iPhone? Maw, kan ik straks met mijn iPhone ook push mail gebruiken enzo? (Afgezien van the obvious zoals GPS functies he).
Da's minder dan ik nu betaal, dus wmb okay!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat we rond de 45e gaan betalen, inc. data-abbo.
Hehe...al die T-Mobile verkopers stonden gisteren ook gewoon met een hoop bier id hand voetbal te kijken. Terecht. Wat een prachtige voetbalavond.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïntrueerd zijn ze..
Ze hebben ook nieuwe functies gekregen, bijvoorbeeld drag-and-drop bestandsbeheer op je iDisk. Kleine dingen inderdaad, maar niet alleen cosmetisch. Ik bedoelde met nieuwe webapps ook 'vernieuwde webapps', niet dat het helemaal nieuw was inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nieuwe Web Apps? Snap ik effe niet. Alles wat ie in de demo liet zien was een Web 2.0 getransformeerde versie van applicaties die al onder .Mac beschikbaar waren. iDisk met share mogelijkheden was er ook allang. Alleen dat Push syncing is dan nieuw en extra opslagruimte van 20GB (Nog steeds te weinig als ik webgallery wil gebruiken) Mjah, vind het nog steeds een magere upgrade voor ¤99,-
Het werkte eigenlijk al goed, qua syncing gebeuren. Maar vernieuwend is het nog steeds niet...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's minder dan ik nu betaal, dus wmb okay!.
Misschien zou dat je verbazen. De reden dat alles zo lang moet duren is dat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn voordat Apple een 'go' geeft bij de intro van de iPhone in een land. Misschien niet vandaag, maar ik denk dat deze week alles wel bekend moet zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je antwoord krijgt van: Huh wat? iPhone 3G? Echt? Zo goed geïnstrueerd zijn ze..
Ik betaal nu vooral zoveel omdat ik een PIT+ abbo erbij heb, heb een blauwe maandag zo'n N95 (quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]Het is maar hoe je het bekeijkt natuurlijk. De telefoon zelf zal dan ook nog wel 200 euro gaan kosten
Naja, oke. Het kwam gisteren tijdens de WWDC een beetje over van, kijk eens wat we gedaan hebben, heel dat ,Mac eruit geknikkerd en er een nieuwe van gemaakt. Terwijl er qua functionaliteit zowat geen ruk veranderd is.Dan wil ik niet mee zeggen dat het een slecht product is maar ik had gewoon wat meer verandering verwacht..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze hebben ook nieuwe functies gekregen, bijvoorbeeld drag-and-drop bestandsbeheer op je iDisk. Kleine dingen inderdaad, maar niet alleen cosmetisch. Ik bedoelde met nieuwe webapps ook 'vernieuwde webapps', niet dat het helemaal nieuw was inderdaad.
En dat sharen-via-mail had ik nog niet gezien, en een public folder eigenlijk ook niet.
Ik heb uit interne bronnen begrepen dat KPN nog steeds in onderhandeling is met Apple over het beschikbaar stellen van de iPhone. Ook al lijkt het erop dat T-Mobile nu het alleenrecht heeft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien zou dat je verbazen. De reden dat alles zo lang moet duren is dat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn voordat Apple een 'go' geeft bij de intro van de iPhone in een land. Misschien niet vandaag, maar ik denk dat deze week alles wel bekend moet zijn hoor.
Als het goed is blijf je die gewoon behouden..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef Jarno het volgende:
Het enige wat ik niet snap is die naamswijziging. MobileMe... Ik weet het niet hoor. Wat was er mis met .Mac? En een @mac.com mail adres was ook altijd wel geinig.
Hij zegt dat Bertrand Serlet na de lunch praat over Snow Leopard, net als in de transcripts gisteren. Meer is er tijdens de keynote ook niet over gezegd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:47 schreef skiczukie het volgende:
Niks over Snow Leopard op de stream trouwens. Raar.
Klopt.quote:
Daar zit een NDA op ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:47 schreef skiczukie het volgende:
Niks over Snow Leopard op de stream trouwens. Raar.
Yup elke land krijgt z'n eigen localized App Store. Echter brengen de bedrijven hun spul wel Internationaal op de markt. Maar je betaald wel de Euro-prijzen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:51 schreef Jarno het volgende:
Ik hoop alleen dat ik wel mijn US iTunes account kan blijven gebruiken icm een officiele NL iPhone. Zal wel weer niet. En is die app store ook localized?.
sKut. Nouja, je kunt altijd van account switchen binnen iTunes maar de US store is wel veel tofferder dan de NL store. Maar dingen als TomTom zullen vast alleen in de NL store verkrijgbaar zijn voor NL gebruikers...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yup elke land krijgt z'n eigen localized App Store. Echter brengen de bedrijven hun spul wel Internationaal op de markt. Maar je betaald wel de Euro-prijzen..
Het is niet zo makkelijk shoppen, als nu..
Mjah, de NL versie denk ik wel. Lijkt me wel zo handig die in het NL's te hebben, qua routekaarten e.d.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
sKut. Nouja, je kunt altijd van account switchen binnen iTunes maar de US store is wel veel tofferder dan de NL store. Maar dingen als TomTom zullen vast alleen in de NL store verkrijgbaar zijn voor NL gebruikers...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb uit interne bronnen begrepen dat KPN nog steeds in onderhandeling is met Apple over het beschikbaar stellen van de iPhone. Ook al lijkt het erop dat T-Mobile nu het alleenrecht heeft..
Dus ik blijf hopen dat KPN het ook binnensleept, blijft het beste mobiele telefoonnetwerk IMHO van alle netwerken die ik gebruikt hebt.
Maar de medewerkers zelf weten echter nog steeds niet wat er gaat gebeuren...
Dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Of is de iTunes Music Store ook al 'gekraakt' ? Volgens mij is dat een redelijk secure systeem alles bij elkaar.quote:
Op MacRumors gaan al wat topicsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoppa, voor de Snow Leopard liefhebbers...
http://www.apple.com/macosx/snowleopard/
Je kunt ook de podcast nemen. Hij was zo binnen, en speelt prima af. SuperMonkeyBall is echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, de NL versie denk ik wel. Lijkt me wel zo handig die in het NL's te hebben, qua routekaarten e.d.
En goftedomme, die Podcast Stream via iTunes voor de WWDC 2008 is gewoon 1,18GB!!!en het gaat langzaam....
Die ben ik dus nog steeds via iTunes aan het binnenhalen, maar bij mij is die 1,18GB. En hij is nog niet eens op de helft..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kunt ook de podcast nemen. Hij was zo binnen, en speelt prima af. SuperMonkeyBall is echt indrukwekkend
De ipod games zijn ook gekraakt.. Ik bedoel niet zozeer de store zelf, alswel de softwarequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Of is de iTunes Music Store ook al 'gekraakt' ? Volgens mij is dat een redelijk secure systeem alles bij elkaar.
Bij mij ging ie op volle snelheidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, de NL versie denk ik wel. Lijkt me wel zo handig die in het NL's te hebben, qua routekaarten e.d.
En goftedomme, die Podcast Stream via iTunes voor de WWDC 2008 is gewoon 1,18GB!!!en het gaat langzaam....
Ahkay. Wist ik niet. Nouja, ik vind het niet erg om ergens voor te betalen, als het maar werkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
De ipod games zijn ook gekraakt.. Ik bedoel niet zozeer de store zelf, alswel de software
Even op Refresh klikken rechtsonderin bij de Store downloadsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ook abo's op die podcasts maar hier is ie nog niet zichtbaar
ik ook niet, ik houd er alleen niet zo van om genaaid te worden tov USquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahkay. Wist ik niet. Nouja, ik vind het niet erg om ergens voor te betalen, als het maar werkt.
Op RTL 7 zie ik nuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Tomasso het volgende:
Leuke Keynote.
Geen slechte koop hoor. Het worden vooral ándere games denk ik, wat vooral met de bediening te maken heeft natuurlijk. Ik heb die SNES emulator wel eens gebruikt maar daar werd je qua bediening niet echt blij van.quote:
Inderdaad, Super Monkey Ball is echt gaaf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:33 schreef Jarno het volgende:
Ik verwacht trouwens ook veel van de iPhone als gaming device. Misschien niet zoals een DS ofzo, maar wat we tot nu toe gezien hebben is echt érg veelbelovend.
Nou, inderdaad. Ik krijg er een beetje een Windows 7-gevoel bij.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:12 schreef Jarno het volgende:
Is een 'dramatically reduced footprint' nou echt een reden voor een major release van om en nabij de 130 euro?.
Ja, maar dat weet je nu nog niet, want je hebt die 3G iPhone nog niet met GPSquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo je kan de iPhone dus ook niet meer in de US-Store kopen, je krijgt enkel een link naar een dichtsbijzijnde AT&T/Apple Store. Waar je heen moet lopen..
Mooi klote dus. Maar goed eerst maar eens de 11e afwachten.Krijg je dan hier in NL ook zo'n schitterend roze menu ..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo je kan de iPhone dus ook niet meer in de US-Store kopen, je krijgt enkel een link naar een dichtsbijzijnde AT&T/Apple Store. Waar je heen moet lopen..
iPhones mochten toch niet ge-brand worden van Apple?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Mooi klote dus. Maar goed eerst maar eens de 11e afwachten.Krijg je dan hier in NL ook zo'n schitterend roze menu ..![]()
MobileMe is wel erg tof, al hoop ik wel dat het sneller is dan dotMac.
In Nederland kom je ook de Orange-shop of welke store dan uit zonder abonnement als je een telefoon aanschaft waar een abonnement aan vast zit. Ik snap dus niet wat er zo vreemd aan isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat wordt dus kut, want je kan dus niet meer met een iPhone de US Store uitlopen zonder ergens een handtekening onder een AT&T contract te zetten..
Que??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Nederland kom je ook de Orange-shop of welke store dan uit zonder abonnement als je een telefoon aanschaft waar een abonnement aan vast zit. Ik snap dus niet wat er zo vreemd aan is
Al dar gejank dat je nu in de winkel zelf gelijk je abo moet afsluiten, ik vind het niet zo vreemd. Eerder merkwaardig dat het nu pas gebeurt. AT&T heeft hierdoor heel veel geld misgelopen.quote:
Ja, dat klopt. Vreemd dat het eigenlijk pas na 1 jaar gebeurt. Vanuit het oogpunt van de fans zelf is het kut, maargoed, totaal niet verassend en het is ook onzin om tegen Apple/AT&T te gaan schoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef JoMo0 het volgende:
Ja. Maar nu kunnen we dus niet meer een iPhone kopen en je eigen sim/provider gebruiken ..
Juist. Als Apple het zo erg hard gevonden hadden ze het allang gewijzigd. Maar goed er wordt toch wel wat op gevonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vreemd dat het eigenlijk pas na 1 jaar gebeurt. Vanuit het oogpunt van de fans zelf is het kut, maargoed, totaal niet verassend en het is ook onzin om tegen Apple/AT&T te gaan schoppen.
Een corrupte medewerker die een doos met iPhones afrekent en op ebay zet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Juist. Als Apple het zo erg hard gevonden hadden ze het allang gewijzigd. Maar goed er wordt toch wel wat op gevonden.
http://www.coolosxapps.net/2006/11/22/fan-control-11/quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn macbook's cpu is 81 graden...![]()
Dat doet bijna pijn aan mijn bovenbenen
[edit]
Correctie dat doet nu inmiddels echt gewoon pijn.... damn...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het goed is blijf je die gewoon behouden..
en @MobileMe.com als e-mailadres is idd lelijk..
http://support.apple.com/kb/HT1932quote:Will I still be able to use my mac.com email address?
Yes. You may continue to use your current mac.com email address to send and receive email just as you do today. If you have any email aliases at mac.com, they will also continue to work.
Will I be able to use a me.com email address if I want to?
Yes. In addition to your mac.com email address, you will also get an address at me.com with the same username when MobileMe is available. For example, if your current email is emily_parker@mac.com, you will get emily_parker@me.com. You can send from whichever address you choose. The choice is yours. You will still receive email sent to your mac.com address so you won’t miss any emails.
quote:De iPhone 3G komt deze zomer naar België. Een exacte datum is nog niet bekend. Eerst was aangekondigd dat deze op 11 juli bij ons zou komen, maar de introductie is uitgesteld omdat er nog legale problemen zouden zijn rond het verkopen van toestellen met contract.
Klopt. Geen koppelverkoop. Maar dat wist Steve gisteren ook al.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:17 schreef EvilMarc het volgende:
Dat van België was toch al wel bekend. Dat dat niet mag, met maar 1 provider oid.
quote:iPhone: Still at the Head of the Class
A funny thing happened in the past year: For all the hoopla, for all the assertions that the iPhone was a game-changer, the truth is, not much has changed in the landscape of the cell phone universe in the past year. It's almost as if Apple is so far ahead in its innovation and thinking that it has a seemingly insurmountable lead over its competitors, and is in a realm of its own as a result.
bron
Windows 7 is zelfs nog bitter noodzakelijk omdat vista zo kut isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik krijg er een beetje een Windows 7-gevoel bij.
Windows 7 wordt gewoon Vista 2, dus verwacht daar geen verbeteringen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Windows 7 is zelfs nog bitter noodzakelijk omdat vista zo kut is
Ik denk dat windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. En als ze slim zijn, hebben ze al die tijd een team gehad wat gewoon van 0 is begonnen en wordt dát windows 7quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Windows 7 wordt gewoon Vista 2, dus verwacht daar geen verbeteringen.
Ah, je bedoelt zoals Vista ook begonnen is? From scratch enzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. En als ze slim zijn, hebben ze al die tijd een team gehad wat gewoon van 0 is begonnen en wordt dát windows 7
Wat MS zelf zegt is dat ze met Windows 7 verder bouwen op de basis die met Vista is gelegd. Alle plannen om met een nieuw systeem te komen zijn van de baan. De MinWin-kernel wordt vooralsnog nog niet geimplementeerd en de architectuur van Windows 7 wordt gelijk aan die van Vista.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat windows 7 wordt wat Vista had moeten zijn. En als ze slim zijn, hebben ze al die tijd een team gehad wat gewoon van 0 is begonnen en wordt dát windows 7
Verder zijn er vooralsnog geen nieuwe features bekend voor Windows 7, terwijl het toch over anderhalf jaar al uit moet komen.quote:"We're very clear that drivers and software that work on Windows Vista are going to work really well on Windows 7; in fact, they'll work the same. We're going to not introduce additional compatibilities, particularly in the driver model. Windows Vista was about improving those things. We are going to build on the success and the strength of the Windows Server 2008 kernel, and that has all of this work that you've been talking about. The key there is that the kernel in Windows Server 08 is an evolution of the kernel in Windows Vista, and then Windows 7 will be a further evolution of that kernel as well."
Het was een stuk duurder dus het gaat vooruit ..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Poeh, wat zijn die Engelse prijzen duur..
35 pond per maand is ongeveer 45 euro per maand. Daarvoor krijg je dan 600 belminuten, 500 SMS'jes en onbeperkt internet. Ik vind het meevallen! Ik betaal nu 30 euro per maand voor alleen een beetje bellen en daar ga ik al elke maand overheen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vind je? Voor onbeperkt internet vind ik het een nette prijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is inderdaad lief van Steve. Wat vond ik het toch jammer dat de iPod 5.5G een zoekfunctie kreeg. Stel je voor met een compleet OS.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat wij als iPhone 1.0 owners ook gewoon de nieuwe software krijgen.
Inderdaad. Maar Microsoft heeft zich de laatste jaren niet echt getoond als een bedrijf die snel een leuke innovatie neerzet, zeker niet met een desktop OS. Ik zie het somber voor ze in.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:
dat zeg ik... wat vista had moeten zijnJammer hoor. Redmond mag wel weer eens wat revolutionairs neerzetten. Want op deze manier kan Apple het zich veroorloven een reduced footprint als major release te verkopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |